Skip to main content

Metsäkeskuksen turvaposti, asiakastuki

Service channel - E-Channel

Turvapostin välityksellä voit lähettää sähköpostia ja liitetiedostoja tietoturvallisesti Metsäkeskuksen asiakastukeen. Käytä turvapostia, jos viestissäsi tai liitetiedostoissa on henkilötunnuksia, pankkitilin tiedot tai muuta henkilötietoa, jonka haluat suojata.

Näin lähetät turvapostia

1. Avaa turvapostin lähetyslomake kohdasta Siirry verkkoasiointiin.

2. Kirjoita oma sähköpostiosoitteesi kohtaan Lähettäjän sähköpostiosoite.

3. Syötä otsikko ja kirjoita viestisi kohtaan Viesti.

4. Jos haluat lähettää liitetiedostoja, valitse Liitteet.

5. Valitse "Lähetä kopio Turvapostista omaan sähköpostiini", jos haluat itsellesi kopion lähettämästäsi viestistä.

6. Paina lähetä. Viestisi ei kuitenkaan vielä lähde vastaanottajalle. Vahvista vielä lähetys kohdan 7 ohjeen mukaisesti.

7. Avaa oma sähköpostisi ja viimeistele turvapostin lähetys. Sähköpostiisi on saapunut viesti. Avaa se ja paina linkistä. Vasta nyt viestisi lähtee vastaanottajalle. Jos viestiä ei löydy sähköpostisi saapuneet-kansiosta, tarkista myös roskapostikansio. Jos et vahvista lähetystä oman sähköpostisi kautta, viestiäsi ei toimiteta vastaanottajalle.

Siirry verkkoasiointiin

Yhteystiedot

Metsäkeskuksen asiakastuki
Puhelu maksaa paikallisverkkomaksun (pvm) tai matkapuhelinmaksun (mpm). Tarkista hinta omalta operaattoriltasi.

Palveluajat suomeksi

Avoinna ympäri vuorokauden

Palveluajat ruotsiksi

Avoinna ympäri vuorokauden